65 urodziny mojej mamy

 Wszystkiego najlepszego z okazji 65 rocznicy urodzin MAMO!

Przyjmij ten arbuzowy tort z daleka i kilka slow
wierszem i piosenka, ktora przyszla niespodziewanie.

 Na poczatek pare slow wierszem.

Mamo chciałabym Ci przynieść latający dywan.
I kaczkę, która znosi szczerozłote jajka,
Żebyś żyła beztrosko- wesoła, szczęśliwa.
Lecz takie dziwy można znaleźć tylko w bajkach.

I dlatego zmęczenie widząc na twej twarzy
Myślą w przyszłość wybiegami zaczynam
Marzyć, że zastąpię Cię w pracy, gdy tylko dorosnę.

Lecz dzisiaj za twe troski, trudy, poświęcenia,
Za twą miłość matczyną nigdy niezachwianą,
Mogę tylko szyję twą otoczyć ramieniem
I szepnąć Ci do ucha : Dziękuję Ci Mamo

A ty mnie na wyspy szczęśliwe zawieź,
wiatrem łagodnym włosy jak kwiaty rozwiej, zacałuj
ty mnie ukołysz i uśpij, snem muzykalnym zasyp, otumań
we śnie na wyspach szczęśliwych nie przebudź ze snu.

Pokaż mi wody ogromne i wody ciche,
rozmowy gwiazd na gałęziach pozwól mi słyszeć zielonych,
dużo motyli mi pokaż, serca motyli przybliż i przytul,
myśli spokojne ponad wodami pochyl miłością.

Wierszem, fotografia oraz filmem chcialam podzielic sie uczuciem i inspiracja. Ty inspirujesz mnie do dzialania zeby jak najpredzej i najcelniej odnalezc miejsce, ktore nazwe moim domem. Gdzies w Indonezji, gdzie natura jest przychylna dla czlowieka, plaze rajskie a owoce najslodsze na ziemi. To wymarzone miejsce bedzie ostoja dla zszarganych nerwow i zdrowia dla kazdej zmeczonej duszy, gdzie i ty mam nadzieje odnajdziesz swoj dom, czego z calej duszy pragne.

I jeszcze bukiet  wydziergany w arbuzie i piosenka napisana w chwili natchnienia!

Krotka piosenka napisana w chwili inspiracji, z emocji zjedzone niektore slowa… czasem przekrecone. Serdeczne i najmocniejsze zyczenia z daleka dla mojej kochanej mamy. Do piosenki akompaniuje mi Mathew Camporeale.

Na zakonczenie slowami dziesiatek napotkanych ludzi

KOCHAM CIE (I LOVE YOU)

 

